فهرست مطالب :

ثبت شرکت مواد غذایی در اندیشه

مقدمه

شرکت مواد غذایی برای اینکه برند معتبری داشته باشند می بایست در ابتدا یک سری مجوزهای اولیه تهیه کنند که این مجوزها شامل تهیه مجوز سلامت از شرکت سلامت بوده و مجوز پروانه کسب برای فعالیت تجاری آن شرکت می باشد. در ادامه مقاله به تمامی نکاتی که برای ثبت شرکت نیاز دارید اشاره خواهیم کرد. همچنین می توانید با تیم پشتیبانی وزرا تماس بگیرید و تمامی اطلاعاتی که نیاز است شرکت مواد غذایی در اندیشه خود را ثبت کنید مطلع شوید. تا انتها با ما همراه باشید.

اولین نکته:

داشتن یک انبار بزرگ برای نگهداری مواد غذایی مختلف الزامی است. هر نوع خوراکی که معنی موادغذایی را بدهد می بایست در محیطی سالم و بهداشتی نگهداری شود تا از فاسد شدن و حمله آفات در امان باشد. به همین دلیل برای ثبت شرکت مواد غذایی در اندیشه ابتدا می بایست یک انبار بزرگ برای نگهداری مواد غذایی داشته باشید.

ممکن است شما به بخش لوازم آرایشی و بهداشتی نیز وارد شوید و شرکت مواد غذایی خود را گسترش دهید. برای این منظور می بایست لوازم آرایشی بهداشتی از مواد غذایی جدا باشند تا مواد سمی این لوازم به مواد غذایی آسیب نرساند. برای این منظور می بایست انبار جداگانه برای نگهداری این چنین محصولاتی را در نظر داشته باشید و در صورتی که تخلف از این نظر مشاهده شود شرکت شما مجازات خواهد شد.

قالب شرکت

عموما شرکت ها در دو قالب سهامی خاص و شرکت های بازرگانی هستند که مسئولیت شرکت های بازرگانی محدود می باشد. توجه داشته باشید که برای هر کدام از این قالب ها می بایست هیئت مدیره، مشخص کردن سهم هر کدام از شرکا و میزان سرمایه شرکت محاسبه و برای ثبت شرکت مواد غذایی در اندیشه تعیین شود.

شرایط کلی ثبت شرکت مواد غذایی در اندیشه

در شرکت های سهامی خاص حداقل می بایست سه عضو حضور داشته باشند که دو نفر از این افراد می بایست نقش بازرس را ایفا کنند.

نکته بعدی درصد پرداخت سرمایه میباشد که حداقل باید ۳۵ درصد از سرمایه شرکت باید نقدی واریز میشود.

میزان سرمایه شرکت سهامی خاص حداقل یک میلیون ریال می باشد که در زمان ثبت شرکت این مبلغ باید پرداخت شود.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت مواد غذایی در اندیشه

در صورتی که از تیم وزرا برای ثبت شرکت کمک بگیرید تمام مدارک مورد نیاز به شما اطلاع داده می‌شود و می‌تواند آنها را تهیه و فرایند ثبت شرکت را انجام دهید. ولی در صورتی که از شرکتهای ثبت استفاده نمی کنید، مدارک زیر برای ثبت شرکت الزامی میباشد:
1: دا را بودن مدارک اولیه همچون کارت ملی و شناسنامه برای ثبت شرکت اجباری است.
2: نکته مهم در ثبت این نوع شرکت عدم سوء پیشینه می باشد. شما میتوانید این مدرک را از دادگاه تهیه کنید و اصل نامه عدم سوء پیشینه را برای ثبت شرکت تحویل دهید.

3: در صورتی که شخص دیگری میخواهد برای شما می خواهد فرآیند ثبت شرکت مواد غذایی در اندیشه را انجام دهد، می بایست وکالت نامه تنظیم کنید. به عنوان مثال اگر تیم وزرا فرایند ثبت شرکت مواد غذایی در اندیشه شما را انجام می دهد می بایست به فرد وکالت دهید تا بتواند با اختیار کامل فرایند ثبت شرکت شما را انجام دهد.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *