فهرست مطالب :

موسسه حسابداری در شهرقدس

انجام کلیه امور حسابداری و مالی شرکت ها و کارخانه جات و اصناف، تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی و دفاتر قانونی طبق آئین نامه تحریر دفاتر قانونی، تهیه و ارسال اظهارنامه ارزش افزوده و صورت معاملات فصلی ماده ۱۶۹، استقرار و راه اندازی نرم افزارهای مالی بر اساس نیاز هر یک از مشاغل، طراحی و اصلاح کدینگ اصولی طبق استانداردهای حسابداری، اعزام نیروهای حسابداری با سوابق مربوط ( به صورت تمام وقت یا پاره وقت ) و نظارت و پشتیبانی مستمر نیروهای اعزامی به شرکت ها و موسسات، طراحی و اجراء سیستم و نرم افزار های مناسب انبار و همچنین انجام امور انبار گردانی با استفاده از نیروهای مجرب طبق اصول و استانداردهای حسابداری به همراه دستورالعمل های اصولی انبارگردانی، راه اندازی سیستم حقوق و دستمزد و دستگاه های حضور و غیاب شرکت ها، تنظیم صورت وضعیت پروژه های عمرانی، کنترل خط تولید و بهای تمام شده، انجام کلیه امور مربوط به بیمه قرارداد های پیمانی، آموزش حسابداری و حسابرسی کاربردی به پرسنل مالی شرکت ها و موسسات، انجام کلیه خدمات مالیاتی اعم از تشکیل پرونده های مالیاتی و همچنین لایحه نویسی و دفاعیات و انجام خدمات حسابرسی شامل حسابرسی صورت های مالی و اجرای روشهای توافقی رسیدگی به صورت های مالی و انجام حسابرسی داخلی، ارائه گزارشات حسابرسی مورد نیاز بانک ها جهت اعطای تسهیلات، تنظیم تراز و مدارک وام بانکی، انجام حسابداری مربوط به امور ورشکستگی و مدیریت تسویه.

خدمات مالی

خدمات حسابداری عبارتند از انجام امور مالی و حسابداری اصلاح ساختار حسابداری شرکتها می باشد. هر شرکتی با توجه به حجم و نوع فعالیتش نحوه انجام امور حسابداری متفاوتی دارد. برای نمونه شرکت های سهامی عام ساختار حسابداری و مالی پیچیده تری نسبت به شرکتهای با مسئولیت محدود دارند همچنین شرکتهای تولیدی با توجه به سیستم بهای تمام شده نسبت به شرکتهای خدماتی ساختار پیچیده تری دارند.انتخاب فرآیند خدمات حسابداری و نحوه انجام آن قبل از شروع فعالیت تجاری اهمیت زیادی دارد و اجرا فرآیند مالی از خرید نرم افزار شروع میشود و تا استخراج گزارشات و تجزیه و تحلیل آنها ادامه دارد و میتوان گفت که حسابداری جزء جدانشدنی شرکتها و موسسات می باشد.

استقرار سیستم مالی

اولین مرحله فرآیند استقرار مالی، مشاوره های مالی و مالیاتی وخرید نرم افزار حسابداری مناسب با حجم و موضوع فعالیت شرکت ها و موسسات می باشد.
پس از راه اندازی سیستم مالی باید چیدمان صحیح کدینگ حسابها و ساختار دقیق مالی صورت پذیرد. پس از آن ثبت اسناد حسابداری و بایگانی صحیح اسناد مثبته انجام میشود تا بتوان گزارشات ماهیانه و مورد نیاز مدیریت را تهیه کرد. همچنین صورت های مالی میان دوره و سالیانه تهیه و در اختیاراستفاده کنندگان صورت های مالی قرار داده شود تا در جهت پیشبرد فعالیت های اصلی شرکت نقش بسزایی را ایفا نماید. انجام امور مالی و حسابداری به صورت دقیق و به موقع باعث شده است خدمات حسابداری متفاونی به کارفرمایان ارائه شود.

ثبت و بایگانی اسناد حسابداری

پس از استقرار سیستم حسابداری و چیدن ساختار مالی و آموزش های مربوطه به حسابداران، رویداد های مالی طبق چارت مربوطه شروع به ثبت و سند حسابداری میشوند و پس از ثبت اسناد حسابداری، بایگانی این اسناد انجام میشود. بایگانی اسناد حسابداری از اهمیت ویژه ای برخورد است و نحوه بایگانی بسیار حائزه اهمیت است، تادسترسی آسان تری به این اسناد داشته باشیم.در ثبت و بایگانی اسناد حسابداری باید دقت و دانش کافی بکار رود چون بر اساس این اطلاعات ثبت شده، گزارشات تهیه میشود.

بیشتر بخوانید : وام طلا

نظارت بر سیستم مالی

پس استقرار سیستم مالی و ثبت اسناد حسابداری باید نظارت براجرای صحیح کار انجام شود چون استقرار سیستم مالی فقط به معنای خرید یک نرم افزار حسابداری نیست!
بلکه روند صحیح کار و دریافت گزارشات مورد نیاز مدیریت و دیگر سازمان ها می باشد. البته به این نکته باید توجه کرد که استقرار و اجرای کار حسابداری زمانبر می باشد و باید حین کار نیز نظارتبر اجرای کار صورت پذیرد و همچین انحرافات در کار مشخص شود و راهکاری برای حل مشکل پیدا شود و ممکن است هر لحظه ساختار مالی را اصلاح شود تا به نتیجه دلخواه دست یابیم . این امر محقق نمی شود مگر اینکه نظارت بر ساختار مالی وجود داشته باشد و همچنین حسابرسی داخلی همزمان انجام شود.

تهیه گزارشات حسابداری

یکی از اهداف اصلی حسابداری تهیه گزارشات است که نتیجه زحمات امور مالی هر شرکت است. پس از ثبت و نظارت ها نتیجه این امور از طریق تهیه گزارشات مشخص میگردد که به همین علت گزارشات را به دو دسته گزارشات درون سازمان و برون سازمانی تقسیم بندی میکنم.

موسسه حسابداری در شهرقدس

اگر قصد ثبت شرکت، ثبت برند و رسیدگی به امور حسابداری خود دارید، می توانید با خیال راحت امور مربوطه را به ما بسپارید. موسسه ثبتی و حقوقی وزرا به صورت تخصصی در زمینه ثبت شرکت شهریار و دیگر شهرهای غرب استان تهران همچون ملارد، اندیشه و صفادشت فعالیت می نماید.

تلفن دفتر مرکزی:

02165229319
02165291613

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *