فهرست مطالب :

ثبت شرکت در آبسرد

بسیاری افراد هستند که برای اولین بار این کلید واژه در سرچ می‌کنند و می‌خواهند در مورد خود ثبت شرکت و دفاتر ثبت شرکت در آبسرد بدانند. و یا برخی افراد برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه و آشنا شدن با بهترین دفتر ثبت شرکت در آبسرد برای ثبت اطلاعات حقوقی خود در بیزینس و کسب و کار خود و رسمی شدن آن.

اما لازم است تا کمی به مسائل و دلایل ثبت شرکت در آبسرد و سایر ابهاماتی که پیش می‌آید بپردازیم. این مقاله اطلاعاتی جامه در خصوص ثبت شرکت در آبسرد، دلیل ثبت شرکت و انواع شرکت‌های قابل ثبت است. این مقاله را حتماً تا آخر بخوانید و آن را با دوستانتان که در این زمینه نیاز به دنبال اطلاعات هستند باز نشر کنید.

 

دلایل ثبت شرکت در آبسرد

برخی از افراد در صورت داشتن کسب و کاری، می‌خواهند تا بیزینس رسمی‌تر و قانونی‌تری داشته باشند. از طرفی برای اینکه اگر در تیم یا گروهی چند نفرِ فعالیت شریکی صورت گرفته است. برای برخی موارد نیاز است که ثبت شرکت صورت بگیرد. از مهم‌ترین دلایلی که برای ثبت شرکت همیشه مورد صحبت است، داشتن نظارت به تمام اجرای کسب و کار است. از طرفی برای اینکه شما در میان اداره جات اعتبار خوبی کسب کنید و یا در میان برخی از سازمان‌ها بتوانید از نام خود و کسب و کارتان اسمی معتبر و رسمی ببرید نیاز است ثبت شرکت کنید.

در برخی از مسائل حقوقی، همواره داشتن شرکتی ثبت شده در حوزه کاری و یا بیزینستان، شما را آر سایر رقبا یک قدم جلوتر می‌سازد. در قسمت زیر برخی از موارد کلی برای دلیل ثبت شرکت در آبسرد را نوشته‌ایم:

  1. کسب و دریافت اعتبار هویتی حقوقی بالا برای کسب و کار در داخل کشور و خارج کشور
  2. ایمن شدن سهم و دارایی هر فرد در برابر خطراتی چون ورشکستی و …
  3. قابلیت دریافت وام و تسهیلات بانکی زیاد از مؤسسات و بانک‌های داخلی و خارجی
  4. مشخص شدن سهم، دارایی و حق و حقوق هر فرد در اصل و چارچوب قانونی
  5. قابلیت شرکت در مناقصه‌های دولتی، شرکتی و خصوصی که ارزش بالایی برای افراد در هر زمینه دارد
  6. توانایی استخدام افراد زبده و حرفه‌ای، به دلیل تمایل افراد به کار کردن در شرکت‌ها معتبر
  7. جلوگیری شدن از فروپاشی شرکت و تیم در صورت خروج یکی از افراد شرکا به وسیله جایگزین کردن اشخاص
  8. بالا رفتن اعتبار شهرت کسب و کاری و همین‌طور ارزش افزوده به، شرکت، خدمات و یا محصولات در آن
  9. اطلاع رسانی درست موارد مهم به ادارات خاص مثل اداره مالیات
  10. جلوگیری از اختلافات داخل شرکت و خارج شرکت در حیطه کسب و کاری
  11. و …

دلایل بسیار متعددی وجود دارد که باعث می‌شود شما ترغیب شوید تا کسب و کارتان را ثبت شرکت در آبسرد کنید که در این مقاله نمی‌گنجد تمام آن‌ها را برای شما بگوییم.

شرکت ثبت وزرا : این شرکت علاوه بر ثبت شرکت ، خدماتی مانند : ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی و … انجام می دهد. اگر شما قصد ثبت شرکت در آبسرد و سایر خدمات را دارید می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. شما می توانید از راه زیر با شرکت ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 02165229319

در ادامه به موارد مهم از ثبت شرکت در آبسرد خواهیم پرداخت که حتما به دردتان می خورد.

قابلیت چند نوع ثبت شرکت در آبسرد داریم؟

سوالالی که همواره زیاد پرسیده می شود این است که اصلا چند نوع ثبت شرکت در آبسرد داریم و کدام برای کسب و کار ما مناسب است. در این قسمت میخواهیم به تمام شرکت ها و انواع آن به علاوه اینکه اصلا چی هستند بپردازیم. پس با ما حتما همراه باشید.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در آبسرد

این نوع از ثبت شرکت در آبسرد که بیشترین نوع ثبت شرکت است، معمولاً بین بیشتر از دو نفر ایجاد می‌شود. این نوع ثبت شرکت به این شکل است که هر کس که مقدار سرمایه‌ای را وارد شرکت می‌کنند، آن مبلغ به قطعات ریزتر تقسیم و یا یک اندازه نم شود. این شرکت با نزدیک‌تری اعضا خانواده یا امین‌ترین افراد میان دوستان ایجاد می‌شود که هر کس در میزان مبلغی که وارد شرکت می‌کند، مسئولیت و حقوقی محدود دارد. از پیش‌ترین ثبت شرکت در آبسرد می‌توان به این نوع اشاره داشت.

ثبت شرکت سهامی خاص در آبسرد

این نوع شرکت نیز بسیار در ایران رایج است و همان‌طور که از اسمش پیداست به این معنی است که، سهامی خاصی در آن ایجاد می‌شود. به این شکل که برای ایجاد پروژه و ثبت شرکت در آبسرد در حوضه مسئولیت محدود، افراد و شرکا بایستی به اندازه کلی راه اندازی شرکت که می‌خواهند راه اندازی کنند سرمایه داشته باشند و فردی را به عنوان رئیس شرکت یا نماینده انتخاب کنند. در حین ثبت شرکت هم بایستی حدود 35 درصد آر مبلغ کل شرکت آماده باشد. در این حالت هر کسی از شرکت به ثبت رسیده و فعال، سهامی معین دارد که مسئولیت و حقوق آن را مشخص می‌کند.

ثبت شرکت سهامی عام در آبسرد

ثبت شرکت سهامی عام در آبسرد ، همانند سهامی خاص است اما کمی با تفاوت. به این شکل که اشخاصی که این نوع شرکت را ثبت می‌کنند همانند شرکت سهامی خاص شرایطی مشابه اما با سهام‌های منقسم شده بیشتر است. و افراد عام می‌توانند از این شرکت نسبت به شرایط موجود بر آن سهامی را به مبلغ تعیین شده بخرند. حال افرادی می‌توانند در اینجا مبلغ بیشتری به این شرکت بدهند و سهام بیشتری از آن را به خود تعلق دهند.

ثبت شرکت تعاونی در آبسرد

در این نوع ثبت شرکت در آبسرد ، به این شکل است که حداقل 51 درصد از کل مبلغی تعیین شده توسط اعضا تیم ویا شرکت تامین می شود. در صورت مقدور بودن کل مبلغ تامین شود بهتر است. سپس بویسله سازمان ها ، بانک ها ، موسسات و … بدون در اختیار گرفتن سهامی از آن شرکت ، به آن ها وام بی بهره اما در مشروط مضاربه ، مساقات و … به آن ها وام و آن ها تامین مالی می کنند.

ثبت شرکت تضامنی در آبسرد

این نوع شرکت معمولاً فی مابین دو نفر ثبت می‌شود که شرایط و شرط‌های دیگری بین آن‌ها ایجاد می‌شود. به این شکل است که هر یک از مؤسسین این شرکت در صورت بروز مشکل و یا بالا آمدن بدهی، موظف است که به طور 100 درصد خسارت وارده را بپردازد. با خود میگویید که چرا افراد این نوع شرکت‌هایی را ثبت می‌کنند. خب این نوع شرکت‌ها را معمولاً بانک موسسات مالی می‌زنند تا اعتماد مردم را به خود جلب کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. از طرفی همان‌طور که از اسمش پیداست، به معنی تضامنی است. به این شکل هر فرد ضامن فرد دیگر می‌شود و همین‌طور شخص مقال آن به خود. به طور کلی مردم در این نوع شرکت‌ها بیشتر و با خیالی آسوده‌تر سرمایه گذاری می‌کنند تا از اینکه در صورت بروز مشکل پولشان به طور کامل به آن‌ها باز پرداخت می‌شود.

ثبت موسسه در آبسرد

برای درک بهتری شما از ثبت شرکت در آبسرد این نوع از شرکت ها باید مثالی زده شود. پس دقت کنید. در نظر داشته باشید شرکت هایی که در بالا نامبرده شدند ، مردن برای فقط امور تجاری و اقتصادی ثبت شرکت نمی کنند و مکن است که این ثبت شرکت در آبسرد ، به امور ادبی ، آموزشی ، علمی و … بپردازد. به طور کلی میتواند برای منافع اقتصادی باشد و هم غیر اقتصادی. موسسات از جمله شرکت هایی هستند که برای امور غیر تجاری مورد ثبت و ایجاد قرار می گیرد و میتوانند در نام و حوزه های ، کانون و بنگاه و انجمن و … باشد و از طرفی این نوع شرکت ها هم میتوانند از سمت دولت مالکیت داشته باشند و هم به صورت شخصی.

شرکت ثبت وزرا : این شرکت علاوه بر ثبت شرکت ، خدماتی مانند : ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی و … انجام می دهد. اگر شما قصد ثبت شرکت در آبسرد و سایر خدمات را دارید می توانید با شرکت ما تماس بگیرید. شما می توانید از راه زیر با شرکت ما در ارتباط باشید.

شماره تماس : 02165229319

مدارک لازم برای ثبت شرکت در آبسرد چیست؟

مدارک مورد نیاز بر هر کدام از ثبت شرکت‌ها در ثبت شرکت در آبسرد ، متفاوت است و شما می توانید به را اطلاعات کامل و بیشتر به مقالات مرتبط آن در سایتمان مراجعه کنید. ولی در تمامی این موارد برای متقاضیان حقیقی باید کپی کارت ملی و شناسنامه و متقاضیان حقوقی آگهی آخرین تغییرات شرکت را که برابر با اصل شده است به وکیل و نماینده قانونی خود ارائه دهند. سپس همچنین اخذ سوء پیشینه برای هیئت مدیره، مدیرعامل و گواهی عدم اعتیاد برای مدیر عامل از الزامات می‌باشد. از سوی دیگر در مورد موضوعات فعالیت که نیاز به اخذ مجوز دارد می‌بایست موافقت اصولی و یا مستندات خود را در هنگام ثبت ضمیمه مدارک شرکت نمایند. در قسمت زیر به طور خلاصه‌وار تمام موارد را آورده ایم .

    • کارت ملی برابر اصل کلیه سهامداران
    • فتوکپی برابر اصل شناسنامه شرکا و مدیران
    • تقاضانامه ثبت شرکت با مسئولیت محدود در 2 برگ و تکمیل آن و امضا ذیل تقاضانامه
    • شرکت نامه 2 برگ و تکمیل آن و امضا ذیل شرکت نامه توسط کلیه سهامداران
    • اساسنامه 2 جلد و امضا ذیل تمام صفحات آن توسط کلیه سهامداران
    • صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین و هیئت مدیره 2 نسخه که به امضا سهامداران و بازرسین رسیده باشد
    • اخذ و ارائه‌ی مجوز در صورت نیاز
    • تأییدیه هیئت مدیره اشخاص حقوقی سهامدار، مبنی بر غیر دولتی بودن آن
    • معرفی نامه نمایندگان، در صورتی که سهامداران و اعضا هیئت مدیره از بین اشخاص حقوقی باشند و ارائه تصویر روزنامه رسمی آگهی تأسیس یا آخرین تغییرات آن
    • گواهی عدم سوء پیشینه برای کلیه اعضا

ثبت شرکت در تهران

مراحل ثبت شرکت در آبسرد چگونه است؟

تا الان با انواع ثبت شرکت در آبسرد و دلایل آن نیز آشنا شدید. همچنین اطلاعات در حیطه مدارک مورد نیاز را کسب کردید. حال باید به این بپردازیم ک ثبت شرکت در آبسرد چه مراحلی دارد و چه شکل و چند جلسه صورت می‌گیرد. در اولین جلسه که مجمع مؤسسین نام دارند باید مراحل زیر را انجام دهند.

    1. تعیین اعضا مؤسسین شرکت
    2. تعیین 5 نام پیشنهادی برای شرکت در شرف تأسیس
    3. تعیین موضوع اصلی فعالیت شرکت
    4. تعیین سرمایه اولیه شرکت
    5. تعیین حق السهم هریک از مؤسسین
    6. تعیین اعضا هیات مدیره و مدیر عامل
    7. تعیین اینکه حق امضا مجاز شرکت با چه کسی است؟
    8. تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های مجامع شرکت
    9. مشخص نمودن وکیل جهت مراجعه به سازمان ثبت برای ثبت و امضا

ثبت شرکت در تهران

پس از امضا صورت‌جلسات مجمع مؤسسین و انتخاب مدیران و بازرسان شرکت، بایستی مدارک به سازمان مربوطه ارسال شود تا تمام مراحل ثبت شرکت در آبسرد انجام شود. از طرفی تا موقعی که ثبتش شرکت با نامی که برای انتخاب کرده‌اید، در آگهی‌های چاپی و دیجیتالی دیده نشده بود، به معنی این است که هنوز شرکت شما به طور کامل ثبت نشده است.

  1. واریز وجوه تعیین نام
  2. ارسال نام‌های پیشنهادی
  3. اخذ تائیدیه تعیین یکی از نام‌های پیشنهادی
  4. تکمیل و تشکیل پرونده ثبتی
  5. واریز وجوه ثبت شرکت
  6. ارائه مجوزات لازم در صورت لزوم
  7. رفع ایرادات و مغایرت‌های احتمالی
  8. اخذ آگهی تأسیس
  9. پرداخت وجوه روزنامه رسمی
  10. اخذ نسخه امضا شده روزنامه رسمی آگهی تأسیس
  11. پرداخت هزینه‌های پلمپ دفاتر
  12. پلمپ دفاتر قانونی شرکت و اخذ آنها

شرکت ثبت وزرا : این شرکت علاوه بر ثبت شرکت، خدماتی مانند: ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی و … انجام می‌دهد. اگر شما قصد ثبت شرکت در آبسرد و سایر خدمات را دارید می‌توانید با شرکت ما تماس بگیرید. شما می‌توانید از راه زیر با شرکت ما در ارتباط باشید.

ثبت شرکت در آبسرد

شماره تماس : 02165229319

از همراهی شما تا انتهای این مقاله بسیار سپاس گذاریم.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *