فهرست مطالب :

ثبت برند در چهاردانگه

ثبت برند و علامت تجاری یکی از اقداماتی است که می‌بایست قبل از ثبت شرکت صورت بگیرد و علامت تجاری به نشانی گفته می‌شود که می‌تواند کالاهای تولید شده و یا خدمات ارائه شده به وسیله یک شخص یا یک بنگاه را از کالاها یا خدمات سایر بنگاه‌ ها با اشخاص متمایز نماید.

برای ثبت برند و علامت تجاری در چهاردانگه می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت و ثبت برند وزرا استفاده کنید. برای مشاوره دیگر خدمات ثبتی شامل ثبت شرکت آشنایی با مراحل ثبت برند و استعلام ثبت علامت تجاری هزینه‌های ثبت شرکت و برند، اخذ کارت بازرگانی و … می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۵۲۲۹۳۱۹ بگیرید

علامت تجاری یا همان برند چیست؟

علامتی است که کسب و کار بر اساس آن عمل می‌کند و شامل لوگو و طرح‌هایی می‌شود که شما روی کالای تولیدی خود استفاده می‌کنید. بدون ثبت علامت تجاری، شما شانس دفاع قانونی و حق استفاده اختصاصی آن را از خود می‌گیرید و رقبا و کسانی که در زمینه کاری شما فعالیت دارند، می‌توانند بدون پرداخت هزینه از علامت تجاری شما که ممکن است سالیان زیادی برای برندینگ و رونق آن زحمت کشیده‌اید، استفاده کنند. در صورت ثبت برند طبق قانون «ثبت اختراع، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری» مصوب سال ۱۳۸۶ و «آئین‌نامه اجرایی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری» سال ۱۳۸۷ هر گونه استفاده از علامت تجاری شما توسط قانون مورد پیگیری قرار گرفته و می‌توانید از حقوق مادی و معنوی علامت تجاری خود دفاع کنید.

ثبت شرکت در شهریار

مزایای ثبت علامت تجاری و برند در چهاردانگه چیست؟

از جمله مزایای ثبت نام تجاری در مرحله اول ایجاد تمایز بین محصولات ما و محصولات شرکت و تولید کننده های دیگر می باشد. مشتریان از کجا بدانند که کدام محصول برای ماست و از ما خرید کنند. نکته دیگری که حائز اهمیت است، بحث های دریافت تسهیلات بانکی است به طوری که شما برای دریافت وام جهت توسعه کسب و کار خود به نام تجاری نیازمندید.

یکی دیگر از مزایای ثبت برند ایجاد ارزش افزوده سهام برای سهام داران و در نهایت افزایش درآمد شرکت است. یکی دیگر از مواردی که شما به داشتن یک برند نیازمند خواهید شد در زمان دریافت نمایندگی است. چرا که جزء ضروری موافقت نامه های اعطای نمایندگی داشتن نام تجاری است.ثبت برند می تواند برای شرکت ها وجهه و شهرت ایجاد کند و ابزار مناسبی جهت بازاریابی باشد. که این مورد خود ابعاد گسترده و وسیعی دارد چرا که در بازار پر رقابت امروز این برند ها هستند که حرف اول را می زنند.

مدارک مورد نایز برای ثبت برند در چهاردانگه

مدارک لازم جهت ثبت برند عبارتند از:

شخص حقیقی:

  • کپی شناسنامه
  • کارت ملی
  • کپی کارت بازرگانی
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

شخص حقوقی:

  • کپی شناسنامه
  • کارت ملی
  • کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد)
  • کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

ثبت برند در چهاردانگه

برای ثبت برند و علامت تجاری در چهاردانگه می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ثبت شرکت و ثبت برند وزرا استفاده کنید. برای مشاوره دیگر خدمات ثبتی شامل ثبت شرکت آشنایی با مراحل ثبت برند و استعلام ثبت علامت تجاری هزینه‌های ثبت شرکت و برند، اخذ کارت بازرگانی و … می‌توانید با شماره تماس ۰۲۱۶۵۲۲۹۳۱۹ بگیرید

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *