فهرست مطالب :

ثبت برند اسلام شهر

شما به عنوان یک فعال اقتصادی می توانید از طریق ثبت برند اسلام شهر ، برند یا علامت تجاری خود را به ثبت برسانید. مشاورین و متخصصین ثبت برند اسلام شهر همیشه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.
کافی است در صورتی که می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید یا تصویری ماندگار در ذهن مصرف کنندگان از خود به جای بگذارید ، به ثبت برند اسلام شهر مراجعه نمایید.

ثبت برند چیست؟

ثبت برند یا علامت تجاری در واقع توسط اداره مالکیت معنوی انجام می گیرد. در صورتی که نیاز داشته باشید کسب و کار خود را گسترش دهید یا بیزینس و تجارت خود را رونق بیش تری بخشید و مصرف کننده بیش تری شما را بشناسند ، می توانید برند یا علامت تجاری خود را به ثبت رسانید.
ثبت برند مانند دیگر کار های اداری پروسه مربوط به خود را دارد. که مشاورین ثبت برند اسلام شهر در این مسیر همراه شما هستند.
در نظر داشته باشید که گام اول برای ثبت برند یا علامت تجاری باید به طراحی آن بپردازید. طراحی برند یا علامت تجاری یکی از مهم ترین مراحل می باشد. توجه داشته باشید که طراحی برند یا علامت تجاری شما نباید هیچ شباهتی با دیگر علائم تجاری یا لوگو های موجود بازار داشته باشد.
پس از طراحی برند یا علامت تجاری خود باید به سایت اداره مالکیت معنوی رفته و مدارک مورد نیاز این اداره را ارائه دهید. ارائه مدارک به اداره مالکیت معنوی از سوی شما باید بدون نقص انجام گیرد. در غیر این صورت شما با اخطار سایت مواجه شده و پرونده شما به علت نقص مدارک رد خواهد شد.
اگر در طراحی برند یا علامت تجاری خود از حروف انگلیسی یا فینگلیش استفاده نموده اید ، باید کارت بازرگانی خود را به همراه باقی مدارک به اداره مالکیت معنوی تقدیم نمایید.
جالب است بدانید که حق به ثبت رساندن برند می تواند به یک یا چند نفر داده شود ، که در این صورت باید سهم هر شخص به صورت درصدی مشخص شود.
شما می توانید با مراجعه به ثبت برند اسلام شهر ، به کمک مشاورین ثبت برند اسلام شهر ، این مراحل را بدون هیچ در دسری طی نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند یا علامت تجاری در ثبت برند اسلام شهر

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی
1. کپی برابر اصل شناسنامه
2. کپی برابر اصل کارت ملی
3. کپی برابر اصل کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
4. کپی مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری ، پروانه ساخت ، جواز کسب یا کارت بازرگانی و …
مدارک مورد نیاز برای افراد حقوقی
1. کپی برابر اصل شناسنامه
2. کپی برابر اصل کارت ملی
3. کپی روزنامه تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (از آخرین تغییراتی که در شرکت صورت گرفته است ، نباید بیش تر از دو سال گذشته باشد)
4. کپی مجوز فعالیت مانند جواز تاسیس ، پروانه بهره برداری ، پروانه ساخت ، جواز کسب یا کارت بازرگانی و …
5. کارت بازرگانی در صورتی که از حروف لاتین در برند یا علامت تجاری استفاده شده باشد.

مدت اعتبار مالکیت ثبت برند یا علامت تجاری چقدر است؟

شما پس از در یافت شماره ثبت رسمی برند یا علامت تجاری خود ، به مدت ده سال مالکیت آن را دارید. پس از گذشت ده سال ، به شما مدت زمانی شش ماهه داده خواهد شد تا جهت تمدید آن اقدام نمایید. توجه نمایید در صورتی که در این مدت زمان شش ماه، جهت تمدید آن دست به کار نشوید ، امکان سلب امتیاز حق مالکیت آن از شما وجود دارد.
پس در این زمان فرصت را از دست ندهید تا حق مالکیت برند یا علامت تجاری از شما سلب نگردد.

چرا برای ثبت برند یا علامت تجاری خود ، ثبت برند وزرا را انتخاب کنیم؟

ثبت برند اسلام شهر همیشه سعی داشته است تا با به کار گیری مشاورین و متخصصین در زمیننه ثبت برند یا علامت تجاری ، رضایت متقاضیان را جلب نماید. هم چنین ثبت برند اسلام شهر می تواند شما را در این امر یاری دهد تا پرونده شما از سوی اداره مالکیت معنوی رد نشود و هر چه سریع تر بتوانید شماره ثبت رسمی آن را دریافت نمایید .

ثبت برند وزرا می تواند شما را در امر ثبت برند یا علامت تجاری یاری دهد. متخصصین ثبت برند وزرا همیشه آماده هستند تا مسیری هموار برای شما در این زمینه فراهم آورند.

ثبت برند یا علامت تجاری در ثبت برند اسلام شهر چه مدت زمان می برد؟

ثبت برند یا علامت تجاری در ثبت برند اسلام شهر ، در کم ترین زمانن ممکن انجام می گیرد. اما لازم به ذکر می باشد که اداره مالکیت معنوی در یک شعبه و تنها در تهران مشغول به فعالیت می باشد. پس در صورتی که شما مدارک و اظهار نامه خود را به این اداره تقدیم کرده اید ، و با کمک مشاورین ثبت برند اسلام شهر ، مدارک شما کامل بوده و با اخطار سایت مواجه نشده اید ، در صف انتظار ماندن شما جهت بررسی پرونده شما ، تنها به این بستگی دارد که چند نفر زود تر از شما اقدام به این کار نموده اند.
از سوی ثبت برند اسلام شهر این مدت زمان بین دو تا چهار ماه تخمین زده شده است.
در صورتی که پرونده شما رد شود یا سایت به شما اخطار دهد ، مسلما این مدت زمان بیش تر شده و ثبت برند یا علامت تجاری شما به تعویق خواهد افتاد.
شما می توانید با مراجعه به ثبت برند اسلام شهر، زمان خود را از دست نداده و کلیه مراحل را بدون مشکل پشت سر بگذارید.
آیا از برند یا علامت تجاری استعلام گرفته می شود؟
در جواب این سوال باید بگوییم که قبل از به ثبت رسانیدن آن ، از برند یا علامت تجاری شما استعلام گرفته خواهد شد. استعلام جهت جلوگیری از شباهت با سایر برند ها و علائم تجاری موجود در بازار می باشد.

 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *