فهرست مطالب :

اخذ کارت بازرگانی در گلگون

اخذ کارت بازرگانی در گلگون برای هر شخصی که می خواهد به تجارت کالا ها و محصولات مجاز بپردازد ، ضروری و واجب می باشد .

بر طبق قوانین گمرکی شرکت ، کارت بازرگانی ، به عنوان مجوزی عمل می نماید که دارنده آن ، اعم از شخص حقیقی و حقوقی ، می تواند در زمینه واردات و صادرات فعالیت داشته باشد . بر طبق قوانین حاکم بر کشور ، تنها افرادی می توانند در زمینه واردات و صادرات فعالیت داشته باشند که اقدام به اخذ کارت بازرگانی در گلگون کرده باشند .

کارت بازرگانی توسط کلیه شعب اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایرات در تهران یا شهرستان ها صادر می گردد . لازم به ذکر است که در صورتی شما می توانید جهت اخذ کارت بازرگانی در گلگون اقدام نمایید که به عنوان یک بازرگانی ، موسسه و یا شرکت ، نام خود را در دفتر ثبت تجاری ثبت کرده باشید .

ما برای هموار تر شدن مسیر اخذ کارت بازرگانی در گلگون ، می توانید با کلیه نمایندگی های موسسه ثبتی حقوقی وزرا مشورت نمایید .

آیا می دانید برای اخذ کارت بازرگانی در گلگون به چه مدارکی نیاز دارید ؟ آیا می دانید باید برای کدام یک از انواع کارت های بازرگانی ، جهت اخذ کارت بازرگانی در گلگون اقدام نمایید ؟ آیا می دانید شما منطبق با نوع فعالیت تجاری خود نیاز مند کدام یک از کارت های بازرگانی هستید ؟

شما می توانید برای پاسخگویی به سوالاتی که در ذهن دارید ، با مشاوران اخذ کارت بازرگانی در گلگون مشورت نمایید . هم چنین سایر نمایندگی های مجاز موسسه ثبتی حقوقی وزرا ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند .

انواع کارت های بازرگانی که می توان جهت اخذ کارت بازرگانی در گلگون اقدام نمود :

کارت های بازرگانی انواع مختلفی دارد که توسط اتاق بازرگانی به شخص متقاضی تعلق می گیرد. البته لازم به ذکر است که بسته به زمینه فعالیتی که دارید ، اتاق بازرگانی مشخص می نماید که کدام یک از کارت های بازرگانی برای تجارت شما مناسب می باشد .

ما می خواهیم در این بخش شما را با انواع کارت های بازرگانی که می توانید جهت اخذ کارت بازرگانی در گلگون اقدام نمایید آشنا سازیم . هم چنین به شما بگوییم که شما بسته به نوع فعالیت تجاری خود به کدام یک از کارت های بازرگانی نیاز دارید . پس با ما همراه باشید :

کارت بازرگانی تجاری :

کارت بازرگانی به کلیه افراد حقیقی و حقوقی حق العمل کاری می دهد تا در گمرک ، سفارش و ترخیص و واردات کالا از مناطق آزاد ، صادرات کالا های مجاز فعالیت داشته باشد .

به طور کلی شما به عنوان یک شخص حقیقی و یا حقوقی می توانید در زمینه واردات و صادرات کالا ها و محصولات مجاز ، فعالیت داشته باشید .

کارت بازرگانی خدماتی :

کارت بازرگانی فقط به اشخاص حقوقی تعلق می گیرد و از طرف اتاق بازرگانی ، تنها برای اشخاص حقوقی که مجوز سرمایه گذاری با زمینه خدماتی داشته باشند ، صادر می گردد .

اشخاص حقوقی که دارای این نوع از کارت بازرگانی می باشند ، می توانند در زمینه فعالیت خود ، به واردات و صادرات کالا و محصولات مجاز ، مشغول شوند .

کارت بازرگانی موردی :

کلیه اضخاص حقیقی و حقوقی که می خواهند تنها یک بار کالای خود را ترخیص نمایند ، از سوی اتاق بازرگانی ، می توانند ، کارت بازرگانی موردی در یافت نمایند .

کارت بازرگانی تولیدی یا صنعتی :

کارت بازرگانی تولیدی یا صنعتی ، صرفا برای اشخاص حقوقی صادر می شود که مجوز سرمایه گذاری با زمینه فعالیت تولیدی داشته باشند .

در صورتی که جزو اشخاص حقوقی هستید که می توانید کارت بازرگانی تولیدی یا صنعتی در یافت نمایید ، شما این اجازه را دارید که برای فعالیت اقتصادی خود ، تجهیزات و مواد اولیه را وارد نموده و پس از تولید کالا یا محصول ، آن را صادر نمایید .

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیش تر با مشاوران کلیه نمایندگی های موسسه ثبتی حقوقی وزرا ، صحبت نمایید . هم چنین می تواند جهت اخذ کارت بازرگانی در گلگون ، اثدامات لازم را انجام دهید .

کارت بازرگانی در چه زمینه هایی قابل استفاده می باشد ؟

در صورتی که شما جهت اخذ کارت بازرگانی اقدام نمایید ، باید بدانید که می توانید از کارت بازرگانی خود در چه مواردی استفاده نمایید . به همین منظور ما می خواهیم به شما بگوییم که می توانید از کارت بازرگانی خود در چه مواردی استفاده نمایید :

  1. صدور ویزای تجاری
  2. عضویت در اتاق بازرگانی
  3. ارتباط با تجار خارجی
  4. واردات از مناطق آزاد
  5. مبادرت به امر صادرات و واردات کالا به صورت تجاری
  6. صدور گواهی مبدا
  7. صادرات کلیه کالا های مجاز بازرگانی
  8. مبادله اطلاعات تجاری در سطح جهان
  9. شرکت در نمایشگاه های ملی و بین المللی داخلی و خارجی
  10. مبادرت به حق العمل کاری در گمرک
  11. ثبت سفارش و ترخیص کالا

چرا موسسه ثبتی حقوقی وزرا را انتخاب نماییم ؟

موسسه ثبتی حقوقی وزرا با داشتن تیمی ماهر در زمینه های ثبتی حقوقی ، آماده ارائه انواع خدمات در این حیطه می باشد .

شما می توانید جهت اخذ کارت بازرگانی در گلگون اقدامات لازم را از طریق نمایندگی گلگون موسسه ثبتی حقوقی وزرا انجام دهید . هم چنین شما می توانید برای ثبت برند یا علامت تجاری خود ف از طریق کلیه نمایندگی های موسسه ثبتی حقوقی وزرا ، اقدامات لازم را انجام دهید .

موسسه ثبتی حقوقی وزرا سعی داشته است تا با داشتن نمایندگی در کلیه مناطق تجاری تهران و کرج ، تجار و بیزینس من های عزیز را در جلو گیری از اتلاف هزینه و وقت ، یاری نماید .

مطالب مرتبط: وام طلا،ثبت شرکت در اندیشه و شهریار،نمایندگی ایران رادیاتور در اندیشه و شهریار،نمایندگی بوتان در اندیشه و شهریار

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *